Followers

Saturday, March 19, 2011

muhammad azrul

assalamualaikum

hampir seminggu aku mengenali azrul....

so far aku senang berkawan dengan die....

die sorang yang sangat kelakar....

suka buat aku ketawa....tiap malam die akan call aku....sejak kenal die...mesti aku tido kul 3 pagi....

sebab borak dengan die....sehari tak borak rasa lain....

tak sabar nak tunggu die turun kl....nak jumpa die...hehehe...tak sabar nak g jalan2 dengan die :)

suka sangat bila die cakap'saya budak kampung,tak urburn,tido dalam kotak' 

hehehehehehehe....die sangat merendah diri...aku suka.....

suka sangat bila die panggil aku 'sayang'

yes!! die panggil aku sayang.....

die kata kalu sehari tak tgk aku senyum die rasa tak boleh nk tido lena....

how sweet :)

tapi so far kami masih berkawan...masing2 takut nak serius.....die sorang kawan yang sangat kelakar :)

insyaallah lepas ney aku akan masukkan pic die pulak k :)

No comments:

Post a Comment