Followers

Friday, March 25, 2011

keluhan hati :(

salam......

aku tak tau nk mula macam mn tuk entri ney.....tapi apa yang pasti aku sangat marah...ya allah kenapa ek...cer cite mula dari ptg td....petang td aku berjimba bersama kawan aku kikin amer...masa tengah lepak kat nando's [dah lepas mkn tgh tgu bil] aku dpt panggilan dr encik ahmad zaid....

'u...i kena pegi penang ptg ney'

 aku sangat terkejut....aku tanye

 'nape tak bgtau awal2 dah nk pegi br nk bgtau huhhh'

 die membalas

 'i br dpt tau thari td...pastu sebuk nk solat jumaat sbb tu br dpt bgtau sekarang'

 aku jawab...

'ermmmm yerla'

 td die kata

 'alah tak pe...nti plan la lepas i balik penang kita lepak la...'

 aku kata

 'takmo la'

 dengan selamber die kata

 'kalu tak mo i ajak org lain'

 huhhh die ckp langsung tak pikir perasaan aku kan... so aku ckp la...

'pegi la...pegi ajak org lain...tak pn ajak la solehah tu..i tak mati pn kalu u tak ada....dah la i malas nk ckp ngan u lg'

 terus aku letak call die tu..huhhh aku btl2 marah....die pn stop call or msg aku..ermmmm aku tak heran pn..huhhhh aku ada alasan aku sendiri nape aku ckp mcm ney...huhhh kikin pn kata 'tak payah la layan org mcm tu ija...kang susahkan ko jer' huhhh mmg btl apa kwn aku ckp...aku pn pikir benda yg sama.....biar la die terus hilang dr hidup aku......

No comments:

Post a Comment