Followers

Tuesday, March 15, 2011

assalamualaikum


dah lama tak menconteng blog yg tak seberapa ney....


banyak benda yg dah terjadi...tp tak tertulis kat sini.....apa yg aku nk tulis just pasal sorang insan yg sgt sayangkan aku....ahmad zaid bkn ahmad kamal....aku sayang kat die....hope leh kekal....tp kdg mmg aku tak percaya kat die...lagi2 ada sorang perempuan nama siti solehah yg selalu like n comment apa saja yg ada kat page zaid tu...aku tak paham la...zaid kata adik angkat tp aku tgk mcm mesra jer....ada kwn suh aku tegur siti solehah tu...aku tak tau la nk tegur mcm mana...benci jer aku tgk apa2 die suka menyebuk......eee tlg la...tak ada org lain ke die nk layan...huhhh mungkin jugak sbb zaid tak bgtau sapa gf die...aku rasa die malu aku ney gf die kot...tah la...susah nk paham...serabut kepala aku...wahhhh hebat aku nampak bf aku panggil solehah tu dear....sejuk mata aku tgk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


nasib baik ada faizal yg tenangkan aku...sapa faizal...huhhh...aku kenal die dlm msg...insyaallah esok mungkin aku jumpa die kot...tu pn kalu die cuti....faizal ney kawan kepada zul...zul nie suami kepada sabrina....sabrina nie kawan baik aku....kawan dr zaman sekolah....so far best gak kawan ngan faizal ney....die rajin melayan aku....dari balik keje sampai nk tido die msg aku.....baik kan die..hehehe....


selain faizal aku ada kenal syahril...aku kenal syahril dlm grop chelsea...sama2 minat chelsea....baru sekali jumpa...lepak kat timesquare...so far ok la....not bad....baik gak...huhhh semuanyer baik... :)

No comments:

Post a Comment