Followers

Monday, March 21, 2011

cerita hati

assalamualaikum....

blog ney berkaitan apa yang aku rasa...apa yang aku alami.....kalu korang baca blog ney mesti korang terkejut tengok ramai btl org yg aku syg kan....

org pertama..akmal amrun...hehehhe die pemain basikal malaysia....suka kat die...tp mana mungkin die akan membalas apa yang aku rasa kan...yerla...die org yg ada nama.....[populer] so rasa suka tu berlalu mcm tu jer.....

org kedua...org yg aku panggil baby boy..aku kenal die 5thn tp tetiba aku dpt tau die melukakan hati aku...nk tau sbb apa? sbb tetiba aku nampak die pakai cincin couple...bila aku mintak cincin tu die leh cium2 cincin tu...syg btl kat cincin tu..huhu...ermmm....org ketiga...faisal ramli....die org yg rapat ngan aku dlu...die mesra ngan aku....tp last2 rupanyer die plyer....

org yg ke-4 ariff...ermmmmdlu aku syg die tp bila die ambik keputusan tuk in status ngan org lain aku pn ambik keputusan tuk undur diri...biar aku terluka dr aku di cop sebagai perampas....

org yg ke -5 alif ruslan...die kwn kolej...bertahun kenal die....mula2 mmg kwn biasa...tp lama2 aku syg die...die pn kata die syg aku...tp rupanyer semua tu sekadar mainan bg die.....

org yg ke-6 ahmad zaid...huhhh mcm mn nk ckp ek...aku syg die tp aku rasa sedih sgt bila tgk die mesra ngan org lain...kalu aku tau dr awal tak per gak...tp aku tau lepas aku nampak sendiri kemesraan tu...ermmmmmm tp aku rasa aku tak leh nk go on...sbb makcik aku tak suka aku kwn ngan duda....bff aku pn kata...better jgn tkt kemudian hari aku menyesal....aku taknak rasa cinta terhalang lg...so sebelum terhalang lebih teruk baik aku tarik diri....

so sekarang sy just rapat ngan encik urburn sy jer...so far happy sgt ngan die.... ^_^

aku cukup sedih...cukup derita dengan apa yg aku alami tp aku tetap cuba tuk bediri teguh disamping kawan2 n family..... ^_^

No comments:

Post a Comment