Followers

Sunday, March 3, 2013

Novel Terbaru

:: Di Pilot Cafe Satu Lembaran Cinta Telah Mula Berputik ::

#kehidupan ini bermula dimana-mana....tak menentu indah ataupun gundah bila MAYA kehilangan jantung hatinya...dia bertemu AMEER...lelaki yang hanya tau menodai cinta..bermula dengan SECANGKIR KOPI PANAS DI PILOT CAFE....segala-galanya berubah untuk mereka berdua AMEER mula merasai apa itu cinta manakala MAYA belajar untuk menolak cinta yang suci bagaimanakah berakhirnya kemelut dua insan yang sudah mula memutik bunga-bunga cinta ini.SHARMILA,DR KHALEED dan RASYID....mereka pula insan-insan yang terperangkap di dalam kemelut cinta ini.....


:: SEHANGAT ASMARA ::

#KAMILIA NAJWA & ZAINAL ARIEF. Pandang pertama mereka memutikkan cinta dah berakhir dengan perkahwinan di London tanpa restu keluarga.Namun,badai asmara mereka sentiasa membakar di sebuah bilik kecil di Oxford dengan janji sehidup semati.

Kebahagian mereka tiba-tiba terhenti! Zainal terpaksa pulang ke tanah air dengan janji akan kembali lagi. Sejak itu hingga menginjak sembilan tahun lamanyer,Zainal tidak pernah pulang sedangkan Kamilia terus menanti dengan air mata dan sengsara.

Tanpa diduga,Zainal muncul kembali. Datangnya untuk menuntut Misya, anak comel yang selama ini 'disembunyikan' oleh Kamilia.Dendam kesumat Kamilia terhadap Zainal tidak pernah padam.Anehnya,'dendam rindunya' terhadap lelaki itu lebih kuat dan mengusik perasaanya.

Benarkah dia membenci lelaki itu? Dan hipokritkah Zainal bila menyatakan hanya Kamilia seorang di hatinya....

No comments:

Post a Comment