Followers

Thursday, July 21, 2011

:: Kata Hati ::

Awak..
Kenapa awak buat macam ni pada saya? Apa salah saya? Mana sumpah sayang awak cinta yang dulu? Kenapa awak berubah?

Awak..
Awak selalu pesan kat saya 'Awak jangan layan lelaki lain tahu. Awak milik saya sampai bila-bila'. Saya ingat pesanan awak sampai saya takut nak bercakap dengan sepupu lelaki saya. Awak tahu tak saya sayang gilerr kat awak?

Awak..
Awak suka dengar lagu Cinta Teragung Hazama. Saya suka juga lagu tu. Setiap kali kita date, awak akan 'on' lagu tu dari telefon awak. Sampai sekarang saya suka lagu tu. Awak tahu tak saya sayang gilerr kat awak?

Awak..
Semua tu dulu.. Sekarang,awak dah tak layan saya. Awak kata 'Eh,perempuan! Aku dah tak ada taste nak layan kau! Aku nak kau blah dari hidup aku!' Awak tahu tak? Hati saya pedih sangat-sangat masa tu. Hanya Allah saja yang tahu perasaan saya.

Awak..
Apa salah dan silap saya sampai awk nak putus? Saya sayang dan cintakan awak sangat-sangat. Hidup saya tak bermakna tanpa awak.

Tapikan Awak..
Kakak saya kata ''Tak guna menangis sampai keluar darah sebab dia takkan kembali kepada kau. Akak dah cakap sebelum ni. Jangan beri harapan yang terlalu tinggi sebab bila kita tak capai benda tu, kita akan kecewa. Alhamdulillah,dia tak sentuh harga diri kau.' Saya rasa tenang lepas kakak saya kata macam tu sebab

Cinta Manusia, Manusia Akan Pergi..
Cinta Pada Allah, Tak Akan Luntur sehingga Hari Kiamat..

No comments:

Post a Comment